תקנון ותנאי שימוש

תנאי שימוש כלליים

  1. אתר זה הנו בבעלות טזורו תכשיטים (להלן – “טזורו”). משרדה הרשום והחנות של טזורו תכשיטים; שד’ ירושלים 1, רמת-גן, 5238101. טלפון : 03-6774293 אי מייל: service@tezoro.co.il
  2. השימוש באתר זה מוצע לכם כשהוא מותנה בקבלת התנאים, ההתניות וההודעות הכלולים בתקנון זה כלשונם. לפיכך, השימוש באתר זה ייחשב כהסכמה מצדכם לכל התנאים, ההודעות וההתניות המופיעים בתקנון זה ולפיכך תנאי השימוש המפורטים להלן יהוו את ההסכם אשר יהיה בתוקף בעת שהנכם עושים שימוש באתר זה. הנכם רשאים לעשות שימוש באתר זה רק במידה והסכמתם לכל התנאים, התניות וההודעות המופיעות בו מתוך כוונה שהם יחייבו אתכם לכל דבר ועניין.
  3. הנכם מתבקשים לקרוא הסכם זה בקפידה טרם שהנכם עושים שימוש באתר אינטרנט זה. במידה ואינכם מסכימים ו/או מעוניינים שהסכם זה יחייב אתכם, הנכם מתבקשים לעזוב את האתר.
  4. השימוש באתר זה מותר אך ורק לאנשים ו/או גופים המסוגלים ביצירת התחייבויות משפטיות. אי לכך, במידה ואינכם עומדים בתנאי בסיסי זה (כגון, במידה והנכם קטינים), אינכם רשאים לעשות שימוש באתר ואתם מתבקשים לצאת ממנו.
  5. טזורו תכשיטים הינה חנות תכשיטים המאפשר רכישה באמצעות אתר מקוון.
  6. באתרינו ניתן לרכוש תכשיטי זהב וכסף הן המיובאים מחו”ל והן המיוצרים בארץ באמצעות מכירה מאובטחת באתר.
  7. התקנון עושה שימוש בלשון נקבה אולם הכוונה גם לזכר.
  8. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש באתר, רכישה באתר, הצטרפות למועדון לקוחות/חברות ויחולו בכל שימוש באתר זה.
  9. הוראות תקנון זה יהוו את הבסיס המשפטי בין הלקוחה לבין טזורו תכשיטים. לכן, הלקוחה מתבקשת לקרוא תקנון זה בעיון ובמלואו.
  10. כל רכישה ו/או הזמנה הנעשית דרך האתר על ידי הלקוחה מהווה אישור כי הלקוחה קראה את התקנון והינה מסכימה לכל תנאיו של התקנון. לא תהיה לה ו/או למישהו מטעמה כל דרישה ו/או תביעה כנגד חנות אתר טזורו תכשיטים ו/או מי מטעמו בכל הקשור לתנאים וההוראות של תקנון זה. אם אינך מסכימה לתקנון זה הנך מתבקשת שלא לעשות כל שימוש באתר זה.
  11. טזורו תכשיטים רשאית לשנות את התקנון מדי פעם לפעם ועל פי שיקול דעתה הבלעדי מבלי צורך לתת הודעה מוקדמת.
  12. תנאי השימוש באתר יחולו על כל שימוש בו באמצעות מחשב נייח, מחשב נייד, טלפון סלולרי, מחשבי כף יד, טאבלטים וכדומה.

רכישת תכשיטים באתר

  1. באתר טזורו תכשיטים רשאי לבצע רכישה כל אדם מעל גיל 18 שברשותו כרטיס אשראי תקף של אחת מחברות האשראי הפעילות.
  2. כל המחירים באתר הם מחירים בשקלים וכוללים מע”מ לפי הדין.
  3. לרכישת תכשיט באמצעות האתר יש לבחור את המוצר הרצוי להזמנה ולמלא פרטים כגון: שם, שם משפחה, כתובת למשלוח ההזמנה, מספר טלפון, מספר כרטיס אשראי וכתובת דואר אלקטרוני.
  4. מילוי כל פרטי הלקוחה המבוקשים על ידי טזורו תכשיטים לרכישת תכשיט וקבלת מספר הזמנה מהאתר יהוו אישור סופי ומוחלט הן לאתר טזורו תכשיטים והן ללקוחה על הזמנת התכשיט, וישלחו ללקוחה למייל אותו נתנה במעמד ההזמנה.
  5. מסירת פרטים כוזבים ו/ או לא נכונים הינה עבירה פלילית.
  6.  על אחריותה הבלעדית של הלקוחה לדאוג למלא את הפרטים בצורה נכונה ומדויקת.
  7. אישור סופי של ההזמנה ישלח ללקוחה רק אחרי בדיקת כרטיס האשראי שנרשם בטופס ההזמנה ואישור חברת האשראי ומותנה בהימצאות המוצר במלאי.
  8. במידה וחברת האשראי לא אישרה את העסקה, רשאית טזורו תכשיטים לבטל את הזמנה ולהודיע על כך ללקוחה באמצעות מסרון למספר הנייד ו/או האי מייל אותו העבירה הלקוחה במעמד ההזמנה.
  9. מועד משלוח התכשיט יקבע מיום אישור העסקה על ידי חברת האשראי.

אספקת התכשיטים

  1. טזורו תכשיטים תספק את התכשיט רק לאחר מתן אישור עסקה מחברת האשראי. עלות המשלוח הוא חינם ברכישה מעל 490 ש"ח, או בתשלום של 30 ש"ח  
  2. אספקת התכשיט תבוצע במסירה אישית דרך חברת שליחויות באמצעות שליח עד הבית, אשר יום המסירה יתואם מראש, על ידי חברת השליחויות עם הלקוחה.
  3. מכיוון שחלק מהתכשיטים מיובאים מחו”ל, טזורו תכשיטים מתחייבת לשלוח את הפריטים המוזמנים עד 14 ימי עסקים לחברת השליחויות מיום קבלת אישור העסקה כמפורט לעיל.  זמן אספקה באמצעות חברת השליחויות הינו עד 3 ימי עסקים לא כולל את יום האיסוף בכל אזורי הארץ פרט למעט:
    אילת והסביבה צפון מרוחק ואיזור בית שאן -עד 5 ימי עסקים
    ערד ירוחם דימונה עוטף עזה והסביבה -עד 7 ימי עסקים
    ים המלח בקעת הירדן איו"ש ושומרון צפוני/דרומי - עד 10 ימי עסקים
  4. ללקוחה יש אפשרות לאסוף את התכשיט באיסוף עצמי מהחנות שנמצאת בכתובת שדרות ירושלים 1 רמת גן.
  5. במידה ומסירת התכשיט אמור להתבצע בערים ויישובים אליהם חברת השליחויות לא מגיעה, נציג מטעם שירות הלקוחות שלנו יצור קשר עם הלקוחה על מנת למצוא דרך חלופית לשליחת התכשיט.
  6. על הלקוחה להודיע לשירות הלקוחות אם לא קיבלה את התכשיט שהזמינה במועד הכתוב באתר. במידה והלקוחה לא תרצה לחכות לתכשיט מעבר לתקופת האספקה הרשומה בתקנון האתר, טזורו תכשיטים תחזיר ללקוחה את הכסף אותו שילמה עבור ההזמנה לאחר בדיקה ואישור תקינות התלונה על ידי חברת השליחויות.
  7.  טזורו תכשיטים אינה אחראית על כל עיכוב במשלוח מסיבות שאינן בשליטתה כמו כוח עליון, שביתות, מזג אויר קשה, מלחמה, תקלות טכניות אחרות וכדומה.

מדיניות ביטול והחזרת תכשיטים

  1.  איסוף התכשיט יתבצע על ידי חברת השליחויות שלנו אשר תתאם טלפונית את מועד האיסוף מול הלקוחה.
  2. במידה ואינך מעוניינת בתכשיט שהזמנת מכל סיבה שהיא, וברצונך להחזירו אלינו ולהחליף לתכשיט אחר,  עליך ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו דרך מספר הטלפון: 03-6774293, עד 14 יום מיום קבלת התכשיט אצלך, לתיאום שליחות לאיסוף או להשאיר פרטים לחזרה דרך מייל באתר על מנת שנציג מטעמנו יחזור אליך ויתאם את איסוף התכשיט ממך אלינו בחזרה.
  3.  ללקוחה יש את האפשרות להחזיר את התכשיט באופן עצמאי לחנות בכתובת שדרות ירושלים 1 רמת גן בתיאום מראש.
  4. במקרה של החזרת תכשיט וביטול עסקה, יינתן ללקוחה זיכוי כספי של סכום העסקה, בניכוי 5% או 100 ש”ח, הסכום הנמוך מביניהם.
  5. הזיכוי יועבר באמצעות כרטיס האשראי המעודכן בהזמנה באותם תנאי תשלום שבו הוא חויב ועד 14 ימי עסקים.
  6. הזיכוי הכספי יועבר ללקוחה רק לאחר קבלת התכשיט בחזרה אלינו ובדיקת תקינותו.
  7. התכשיט חייב לחזור אלינו ללא שימוש ו/או נזק ו/או פגם ועם התווית המקורית של טזורו תכשיטים כמו שנתקבל אצל הלקוחה בשלמותו ושהתווית מחוברת לתכשיט בסגירתה המקורית. באריזתו המקורית תוך 14 יום מיום קבלתו.
  8. טזורו תכשיטים הינה המחליטה הבלעדית לקביעת מצב תקינותו של התכשיט המוחזר ושומרת לעצמה את הזכות שלא לאפשר זיכוי כספי בשום צורה שהיא באם תנאי ההחזרה לא התקיימו כמפורט לעיל.
  9. לאחר בדיקת התכשיט ואישור תקינותו, הזיכוי יועבר לכרטיס  האשראי שבאמצעותו שולם עבור התכשיט בעת ההזמנה עד 14 ימי עסקים.
  10.  החזר כספי יבוצע רק בכפוף להצגת חשבונית מקור/פתק החלפה/שובר מתנה.
  11. במקרה של החזרת תכשיט והחלפתו לתכשיט חדש הלקוחה תחויב רק בדמי המשלוח חזרה אלינו בסכום של 49 ₪. התכשיט החדש ישלח ללקוחה ללא עלות נוספת.
  12. באפשרות הלקוחה להחליף את אותו תכשיט לא יותר מפעמיים למעט מצב שבו התכשיט פגום ולא ניתן לשימוש.
  13. לפי חוק הגנת הצרכן התשמ”א 1981 תכשיט אשר הוכן בהזמנה אישית עבור לקוחה כמו חריטה על תכשיט, גודל ומידה בהתאמה אישית של טבעת ו/או כל תכשיט שנעשה לפי הזמנה אישית, לא תהיה זכאות לתנאי החלפה וביטול כמפורט לעיל.

מדיניות אחריות תכשיטים

  1. טזורו תכשיטים אינה אחראית לשימוש ו/או נזק שנעשה על ידי הלקוחה באם הלקוחה השתמשה בתכשיט שלא בהתאם להוראות השימוש שנמסרו לה ולמטרה שלשמו התכשיט יוצר.
  2. טזורו תכשיטים מתחייבת כמיטב יכולתה לספק תכשיטים ברמה הגבוהה ביותר עם דגש על איכות ותקינות הנדרשים.  אם הלקוחה סבורה, מסיבה כל שהיא, כי התכשיטים שרכשה באמצעות האתר לוקים בפגם כלשהו, היא מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 03-6774293 על מנת שנוכל לטפל בפנייתה.

שימוש באתר

  1. התמונות באתר הן להמחשה בלבד. טזורו תכשיטים עושה הכל על מנת להציג ללקוחה את התכשיט בצורה מדויקת עד כמה שאפשר לתכשיט הפיזי אולם ייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר לתכשיט הפיזי הנמכר בפועל.
  2. באם נפלה טעות קולמוס בתיאור התכשיט ו/או בפרטיו, הדבר לא יחייב את אתר טזורו תכשיטים.
  3. טזורו תכשיטים לא תפצה בערך העולה על ערך התכשיט אשר הוזמן באתר.
  4. טזורו תכשיטים רשאית מדי פעם לפעם לעדכן את המחירים בהתאם לשיקול דעתה ובהתאם למחירי הזהב והדולר הנסחרים בבורסה העולמית.
  5. טזורו תכשיטים רשאית לערוך מבצעים, הנחות וכל מיני הטבות לחברות המועדון. וכן, רשאית להפסיק מבצעים אלה בכפוף לדעתה וללא כל הודעה מוקדמת מצידה.
  6. טזורו תכשיטים שומרת לעצמה את הזכות לשלוח ללקוחה מייל, לכתובת האלקטרונית שהוזנה על ידה במעמד ההזמנה, על סל קניות שנטשה באמצע הזמנה מסיבה כל שהיא.

איסור על שימוש בלתי חוקי או אסור

  1. כתנאי לשימוש באתר זה חלה על כל המשתמשים החובה כלפי טזורו תכשיטים שלא לעשות שימוש באתר זה לשום מטרה בלתי חוקית, ולשום מטרה אסורה על פי התנאים, התניות וההודעות הכלולות בתקנון זה. לפיכך, חל איסור להשתמש באתר זה בכל דרך אשר עשויה להזיק, לנטרל, לגרום לעומס יתר או לשנות את האתר, להתערב בתכניו או בהנאה או בשימוש של כל גורם אחר באתר. חל איסור על קבלת גישה בלתי מורשית לאתר, לחשבונות, מערכות מחשב או לרשתות אחרות הקשורות לאתר, באמצעות “HACKING” , סיסמאות או בכל דרך אחרת.
  2. באופן מפורש חל איסור על איסוף מכל סוג של התמונות והפרטים המוזנים באתר על מנת לעשות בהם שימוש מסחרי או אחר. כמו-כן, חל איסור לעשות שימוש באתר זה כקישור לאתרים ו/או באתרים אחרים וטזורו תכשיטים שומרת לעצמה את הזכות לפעול בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותה על מנת להביא להפסקה מיידית של פעילות אסורה, כאמור לעיל.

זכויות קניין רוחני

  1. מלוא זכויות היוצרים והקניין הרוחני הקשורות באתר, ובכלל זה תוכנו של האתר, שמו, עיצובו, סימני המסחר וסימני השירות המופיעים בו, עיצובי התכשיטים, התמונות וכל זכויות היוצרים, המדגמים והפטנטים המופיעים בו, הינם של טזורו תכשיטים בלבד והם מוגנים על פי דין.
  2. אין להעתיק, להפיץ, להציג בפומבי או למסור לצד שלישי כל חלק מן הנ”ל בלא קבלת הסכמתה של טזורו תכשיטים, בכתב ומראש. סימני המסחר באתר הינם קניינה של טזורו תכשיטים בלבד – או, במידה שפורסמו מטעמם של מפרסמים, קניינם של מפרסמים אלה בלבד. אין לעשות בהם שימוש בלא הסכמתם, בכתב ומראש.

סיום ההסכם

טזורו תכשיטים שומרת על זכותה הבלעדית לסרב להעניק גישה לאתר זה, או לכל חלק ממנו, לכל משתמש, ובכלל זה לכם, לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת. כמו-כן טזורו תכשיטים תהיה רשאית להפסיק את ההתקשרות עמכם, על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא מתן הודעה מוקדמת. עם סיום ההתקשרות ו/או ביטולה, הנכם נדרשים לחדול מיד מעשיית שימוש באתר זה. בנוסף, טזורו תכשיטים, תהיה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לחדול מאספקת שירותים לאתר זה ו/או לחדול מהפעלת אתר זה, כולו או חלקו.

אי עמידה בלוחות זמנים

במידה והזמנתכן לא התקבלה בתוך המועדים המפורטים לעיל, הנכן מתבקשות ליצור קשר עם מחלקת האינטרנט שלנו, בטלפון: 03-6774293, או בדוא”ל: service@tezoro.co.il. עם קבלת הזמנתכן, הנכן מתבקשות לבדוק, בקפידה, את תוכן החבילה. אם ישנן אילו שהם הבדלים בין הזמנתכן לבין הפריט שקיבלתן, הנכן נדרשות לפעול בהתאם לאמור בפרק “מדיניות החזרת תכשיטים”.

סודיות המידע והגנה על פרטיות באתר

הנכם מתבקשים לקרוא בקפידה את מדיניותה של טזורו תכשיטים בכל הקשור למדיניות איסוף הנתונים והשימוש בפרטיכם האישיים כפי שיתקבלו באתר זה.

  1. טזורו תכשיטים עושה כמיטב יכולתה כדי להגן על שלמות המידע המתקבל באתר זה ושמירתו בסודיות. איסוף המידע ושמירתו נעשים בסביבה מאובטחת בסטנדרטים המקובלים ומשרתים את המטרה היחידה של זיהוי הלקוח בעת ביצוע הרכישה או במהלך ביקור באתר.
  2. טזורו תכשיטים עושה שימוש במספר כרטיס האשראי שלך רק במהלך ביצוע רכישתך הנוכחית. מיד בסיום כל עסקה ולאחר קבלת אישור חברת האשראי לביצוע העסקה, יושמדו פרטי כרטיס האשראי שלך באופן אוטומטי.
  3. האתר של טזורו תכשיטים מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL אשר מבטיח שמירה על פרטיות פרטי הלקוחה. טזורו תכשיטים מתחייבת  לשמור על הפרטים המתקבלים אצלה באתר, לא להעביר את פרטי הלקוחה לצד ג’ ולהשתמש בהם רק לצורכי קבלת הזמנות, אישור תשלום הזמנה, תקשורת עם הלקוחה ולצורכי תפעול האתר.

רישום וביטול הרישום

  1. חלק מן השירותים באתר מצריכים הרשמה. במסגרת ההרשמה תידרש למסור מידע אישי, כדוגמת שמך וכתובת דוא”ל שלך. פרטים אלו נמסרים לטזורו תכשיטים מרצונך החופשי ובהסכמתך. כמו-כן, תישאל האם הנך מתיר לטזורו תכשיטים ליצור עמך קשר באמצעות דואר אלקטרוני בכל הנוגע לחדשות, פרסומים, השקת קולקציות חדשות ואירועים נוספים. טזורו תכשיטים תעשה שימוש במידע זה רק על פי מדיניות פרטיות זו או על פי הוראות כל דין.
  2. המידע שתמסרי יישמר בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, תשל”א – 1981, במאגר מידע רשום של טזורו תכשיטים.
  3. לקוחה אשר אינה מעוניינת להיכלל ברשימת התפוצה לשם קבלת שרות משלוח ההודעות SMS ו/או דואר אלקטרוני, תודיע בהקדם על כך למשרדי הנהלת החנות בהודעה בכתב לכתובת: שד’ ירושלים 1, רמת-גן ו/או באמצעות שליחת הודעה לכתובת דוא”ל: tezorojewelry@gmail.com

אין אחריות על האתר

  1.  אתר זה, ובכלל זה תוכנו והמידע המופיע בו, כל קישור לאתר אחר המופיע בו, ניתנים לשימוש כמות שהם (AS IS), בלא כל התחייבות מצד טזורו תכשיטים. אי לכך, אין באמור באתר ו/או בתקנון זה משום מצג מצד טזורו תכשיטים בדבר האמינות, ההתאמה, העיתוי המתאים ומידת הדיוק של המידע, התוכנה, הפריטים, הקשרים והגרפיקה הנלווית לאתר זה למטרה כלשהי. לפיכך, לא תהיה לכם כל טענה, דרישה, תביעה כלפי טזורו תכשיטים בגין תכונות הקשרי, יכולותיו, מגבלותיו או התאמתו לצרכיכם ודרישותיכם.
  2.  טזורו תכשיטים אינה מתחייבת לכך ש: (א) הקשר באתר לא יופרע, יינתן כסדרו ו/או בלי הפסקות; (ב) שהפעילות באתר תתקיים בבטחה וללא טעויות; (ג) שהאתר יהיה חסין מפני גישה בלתי מורשית למחשבי טזורו תכשיטים, נזקים, קלקולים, תקלות – לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי תקשורת לאתר – אצל טזורו תכשיטים או מי מספקיה; (ד) שהמידע המסופק ימלא אחר כל דרישה או ציפייה; (ה) שכל בקשה תיענה במועד שיצוין על ידך; (ו) שאתר זה יעמוד בדרישות, ציפיות, או תקוות של מאן דהוא; (ז) שתוצאות השימוש באתר זה יהיו אמינות ומדויקות; (ח) שכל טעות במידע המופיע באתר זה תתוקן.
  3. לשימת לבכם, הסרת אחריות זו נוגעת אך ורק לשימוש באתר ולשימוש שתעשו בו, והיא אינה חלה על האחריות של טזורו תכשיטים לפריטיה, או על כל תקופת אחריות אחרת אשר ניתנה מפורשות.

שינויים

טזורו תכשיטים שומרת על זכותה להכניס, בכל עת ואף ללא הודעה מוקדמת, שינויים בתנאים, בהתניות ובהודעות החלים על השימוש באתר אינטרנט זה. הנכם מתחייבים כי השנויים הנ”ל יחולו עליכם והם יחייבו אתכם, מיד עם הכנסתם. הננו ממליצים לכם לקרוא את הגרסה המעודכנת של תנאי השימוש באתר זה.

תנאי הסכם זה

  1. מוסכם בזאת במפורש כי תנאי הסכם/תקנון זה מהווים את כל המוסכם בין הצדדים בעניינים המנויים בו, במלואם וכי טזורו תכשיטים לא תחוב בכל הבטחות, פרסומים, הצהרות, מצגים, הסכמים, השפעות והתחייבויות בעל פה ו/או בכתב שאינן נכללות בהסכם זה ושנעשו, אם בכלל, לפני ובמועד חתימתו. הסכם זה אינו ניתן לתיקון ו/או שינוי אלא במסמך בכתב החתום ע”י שני הצדדים.
  2. הכותרות לסעיפי הסכם זה הן לצורכי נוחיות בלבד, אין הן מהוות חלק מן ההסכם ואין להתחשב בהן בעת פירוש הוראה כלשהי מהוראות הסכם זה או תוקפו.

סמכות שיפוט

בכל מקרה של מחלוקת בעניין הזמנת תכשיט ו/או השירות הניתן באתר, על כל המשתמע מכך, מקום השיפוט הבלעדי יהיה בבתי המשפט בתל אביב בלבד.

ויתור על זכויות

בכל מקרה שטזורו תכשיטים לא תשתמש באחת או יותר מזכויותיה בהתאם להסכם זה, לא ייחשב הדבר כויתור או השלמה מצד טזורו תכשיטים ולא יהא בכך משום מניעות נגדה.